Megkezdődött a Magyar Turisztikai Ügynökség téli utazásösztönző kampánya, amelyben február végéig a hazai úti célok és a négy évszakos Magyarország attrakcióinak felfedezésére ösztönöznek. A „Helló tél!” elnevezésű kampányban több mint 150 szálláshely, fürdő, étterem és más turisztikai attrakció várja speciális ajánlatokkal és kedvezményekkel a belföldi utazókat.
Az ügynökség felhívta a figyelmet, az a céljuk, hogy bemutassák a lakosságnak: Magyarország minden évszakban, így télen is számos látnivalót, felfedezésre váró tájat kínál a belföldi utazók számára, így ilyenkor sem kell otthon maradni vagy külföldön keresni kikapcsolódási lehetőséget. A szervezet együttműködik azon szálláshelyekkel, fürdőkkel, éttermekkel és más turisztikai attrakciókkal, amelyek most kifejezetten a téli időszakra koncentrálva készítettek elő különleges, egyedi kedvezményeket tartalmazó ajánlatokat – ezeket a Hellomagyarorszag.hu oldalon gyűjtötték össze.
Külföldi pihenés céljából a magyarok többsége Görögországot és Egyiptomot választja úti célként, legalábbis tavaly erre a két desztinációra érkezett foglalás a legnagyobb hazai online utazásközvetítő iroda, az Invia.hu friss elemzése szerint. Megállapították: honfitársaink a legszívesebben a repülős, ötcsillagos szállodai elhelyezéssel járó, all inclusive ellátást biztosító, nyolcnapos utazásokra költenek. Tavaly a legtöbben az augusztusi hosszú hétvégén indultak útnak.