Már okostelefonon is intézhetik a Nemzeti Közművek (NKM) ügyfelei a földgázzal kapcsolatos ügyeiket, miután az NKM elindította földgáz-applikációját a korábban már működő áramapplikáció megújítása mellett – közölte az NKM Nemzeti Közművek Zrt. hétfőn az MTI-vel.
Az NKM Földgázapp és az NKM Áramapp néven futó mobilalkalmazások használatával az ügyfelek kényelmesen, gyorsan, biztonságos felületen, környezetbarát módon tudják intézni földgáz- és áramügyeiket okostelefonon – írja a szolgáltató a közleményben.
Az applikáció Android és IOS operációs rendszerrel ellátott telefonokon érhető el. Az alkalmazás letöltésével az ügyfelek bárhonnan, bármikor bediktálhatnak fogyasztást, valamint megtekinthetik, letölthetik számláikat, a befizetésre váró számlákat pedig bankkártyával azonnal kifizethetik. Az alkalmazás emlékeztetőt küld a diktálás esedékességéről, új számla érkezéséről – derül ki a közleményből.
Az NKM hangsúlyozza, hogy az ügyfelek az applikációkon keresztül igényelhetik a környezetbarát saját e-számlát, amely lényegesen leegyszerűsíti a számlákkal kapcsolatos ügyintézést.
Az applikációt regisztráció után a Nemzeti Közművek lakossági ügyfelei, illetve az egyetemes szolgáltatásban ellátott kis- és középvállalkozások használhatják – közölte az NKM.