A 750 millió jüanból készült film alkotói kasszasikerben reménykedtek, ám jegybevétele alig érte el 49,5 millió jüant, és a nézők körében nagyon alacsony (3,1) értékelést kapott. Egyikük egyenesen borzasztónak, „egy pompás trágyarakásnak” nevezte az alkotást.
A film hivatalos honlapján közzétett közleményükben a producerek közölték, hogy vasárnap este levették a mozik műsoráról az alkotást, és elnézést kértek azoktól a nézőktől, akik nem láthatják a filmet.
Egy korábbi közleményükben a producerek a rossz eredményeket azzal magyarázták, hogy „szervezett, kitervelt kísérlet” történt az adatok manipulálására. A nézők azonban cáfolták, hogy erről lenne szó, egyikük egyenesen „szemétnek” írta le a filmet.
A kínai média meg nem nevezett befektetőket idézve arról írt, hogy a filmet átdolgozzák, és újra be fogják mutatni.
Az Alibaba Pictures által támogatott film telis tele volt látványos speciális effektusokkal, és a tibeti buddhista mitológia inspirálta filmtrilógia első részének szánták. A bemutató előtt a kínai média méltatta a filmet, a China Daily napilap a kínai nyári filmszezon legjobban várt kasszasiker filmjének nevezte az Asurát.
„Ez egy nagyon dús fantáziájú film. Azt akartuk, hogy a film növelje a bizalmat kultúránkban és több hazai tehetséget fedezzen fel” – mondta a lapnak Jang Hung-tao, a Ninghszia Filmcsoport elnöke.
A film főszereplői között olyan neves hongkongi színészek vannak, mint Tony Leung Ka-fai és Carina Lau, és megnyerték az alkotók A Gyűrűk Ura jelmeztervezőjét, az Oscar-díjas Ngila Dicksont is.