A kiállítás alapvetően szövegcentrikus, de személyes tárgyakat, fényképeket is felvonultat, találkozhatunk például Szabó Elek táskájával is. Amint Hoppál Péter kultúráért felelős államtitkár megnyitóbeszédében is felhívta rá a figyelmet: Szabó Magda olyan szerző, aki több generáció életének is része volt, hiszen még aki nem is olvasta regényeit, az is találkozhatott a művei alapján készített tévéfilmekkel.
A fotók Szabó Magda számos arcát mutatják be, hiszen az írónő nemcsak az irodalomban, hanem a divatban is ikonnak számított. „Magda maga is kiállítás volt, jelmezes felvonulás” – jellemezte Háy János író az írónőt megnyitóbeszédében. Természetesen – akárcsak Szabó Magda életében – a hangsúly a kiállításban is a regényeken, magán az íráson van. Háy János ekképp jellemezte Szabó Magda elhivatottságát: „Ő író volt, akinek egyetlen célja volt: világokat teremteni a lehető leghitelesebben… Megindult a teremtett világ kiterjesztése a valóságra. Át- és átszőtte a képzelt és teremtett valóságokat a reális történésekkel, hogy tudni sem lehetett, mi az, ami igaz és ami nem, holott minden igaz volt, mert ő igaznak látta és igaznak tudta mutatni”.

A kiállítás alapvetően szövegcentrikus, de személyes tárgyakat, fényképeket is felvonultat
Az ajtó című regény például külön teret kapott a kiállításon, stílusosan egy ajtó nyílik Az ajtóba. Idézeteket pedig nem csupán a regényekből találhatunk, hanem kortársak Szabó Magdáról tett vallomásait is olvasgathatjuk. Az Annyi titkom maradt… kiállítás kurátorai (Borbás Andrea és Kiss Borbála) a gyerekekre is gondoltak; megcsodálhatjuk például Szegedi Katalinnak a Tündér Lalához készített illusztrációit vagy kezünkbe vehetünk egy Szabó Magda-regényt mesélő plüssfigurát is. A tárlatot a közönség jövő márciusig látogathatja.
A kiállítás azonban inkább ízelítő, kedvcsináló az olvasáshoz, semmint összefoglaló, ahogy a megnyitón Prőhle Gergely, a Petőfi Irodalmi Múzeum (PIM) főigazgatója is megjegyezte. Nem véletlen, hogy a PIM közelmúltban kiállított tárlatainak címei ilyen titokzatosak: Ki vagyok én, nem mondom meg, Önarckép álarcokban, Annyi titkom maradt…; hiszen ezek a címek is jelzik, hogy minden egyes kiállítás, rendezvény egy-egy kísérlet arra, hogy megfejtsék e remekművek, életművek titkait, teljesen feltárni őket azonban lehetetlen.