Az új rocknagykövet az üzleti világból érkezett, borászattal is foglalkozott, és mindig szeretett volna rockzenélni. Zenei karriert ugyan nem tervezett, sose gondolta, hogy barátságból, beszélgetésből, közös zenélésből egyszer lemez lesz. Az énekes számára személyes ikon, hiteles előadónak tartott példakép Demjén Ferenc és Vikidál Gyula – utóbbi adta át Takácsnak a rocknagyköveti megbízólevelet.
A megbízás szerint feladatául kapta a magyar rockzene jó hírének továbbvitelét, a rockzenéért való úttörést. Ezek nem csupán üres szavak, és Vikidál egyáltalán nem túlzott, mikor a jelenlegi, sokszor emberi torzulásokat piedesztálra állító trendekkel szemben a rockzene valóságosságát hangsúlyozta, és Isten segítségét kérte Takács Csaba számára ezen a küzdelmes, de annál szebb pályán. Az új rocknagykövet ugyanis barátai segítségével jövő nyártól rocktáborokat szervez gyermekeknek, ahol – mint mondta – a régi rockdalok segítségével a klasszikus értelemben vett erkölcsi értékeket igyekeznek átadni a fiatalabb korosztálynak.
Takács Csaba lemezét, a Lélekvándort, mellyel letette névjegyét a rockvilágban, zeneszerzőként hazánk egyik legsikeresebb billentyűse – valamint énekes, szövegíró, hangmérnök, stúdióvezető – Závodi Gábor jegyzi. Závodi munkásságának spektruma széles, dolgozott Demjén Ferenccel, Koncz Zsuzsával, de a Mexszel a nu metálig is elmerészkedett, és az is jól állt neki. A Lélekvándorral a számára talán legotthonosabb terepen, a klasszikus, akusztikus alapú, őszinte rockban fogalmaz.
Elmondása szerint nem akarták föltalálni a spanyolviaszt, az se volt cél, hogy dalaikat ne játssza a rádió, egyszerűen olyan zenét akartak csinálni, ami tetszik nekik, amit igazán szeretnek, és amin ők is felnőttek. A rock helyzete kapcsán Závodi örömét fejezte ki, hogy végre létezik Budapesten magyar rockot játszó rádió, mert ez a zene minden más rádióból eltűnt, ami különös, hiszen a koncertre járási szokások mit se változtak az elmúlt 15 évben, a klasszikus rock még mindig telt házakat produkál.
– A zene a rezgésről szól – foglalta össze az egész esemény ars poeticáját Závodi. – A rezgés lényege pedig az érzelemátvitel. Ez a produkció legfontosabb eleme. Ha nem érezzük valamiről, hogy érzelmileg hiteles, nem is vágunk bele. Érzelem és hitelesség számít.