A Na, ezt nem hiszem el! címet kapta az óbudai Amatár kiállítótérben nagyvonalúan elhelyezett absztrakt és figuratív alkotásokból rendezett tárlat, mely már megnyitójával is meghökkenteni szándékozta a jelenlévőket.
Mucsi Zoltán színművész ugyanis tökéletesen hozta a botladozó, a haknizástól atomjaira hullott színészt, aki igazán jelen sincs ott és abban, ahol és amiben kiáll a közönség elé, nem csoda, hogy kétszer is „elhibázza” a megnyitószöveget. Kezdetben a szüreti bál köszöntőjéből olvasott fel, majd a jellegzetes mucsis humorral és provokáció-val improvizált és kötött bele az alkotókba.

Fülöp Gábor munkája előszeretettel játszik az ember-állat keveredéssel
A megfelelni akarás mögötti, atomjaira hullott ember Majoros Áron Zsolt szétforgácsolódott szobrában is testet ölt: a szeméttelepről mentett acéllemezekből felépített, szétforgácsolódott porszívózó Housewife markáns képe napjaink háziasszonyának.
Hasonló gondolat mentén épült az Ék című szobor is: a kisportolt nőalak, mely lemezrétegekből adja ki a formát és a belső szétfeszítettséget. Csupán a vörös, szürke és fekete színválasztás ad közös nevezőt a munkáknak, vagy éppen a futurista elemek, de egy köztes térbe helyezett időkapszula segítségével Fülöp Gábor klasszikus formákat idéző munkájához is eljutunk.
A szobrász előszeretettel játszik az ember-állat keveredéssel, az egyiptomi fejformát követő Kisasszony sem nélkülözi az animális jegyeket. Tulajdonképpen mindegy, hogy katicabogarakkal ellepett nőalakot látunk vagy katicák állnak össze női formává szemünkben, Fülöp Gábor másik térbe kihelyezett akrilplasztikáját szemlélve mindenképpen a természet szerveződése bontakozik ki, önmagán túlmutató jelenség ölt testet.
Öt-hatéves kísérlet egyik állomása a 2015-ben született időkapszula – organikus absztrakt munka, amelyben alkotója, Rajcsók Attila az acél keménységével kísérletezik, próbálja visszahódítani könnyedebb, puhább anyaggá.
Célja az anyagot kiszabadítani a megszokott lehetőségeiből. Hasonló gondolatot követnek a Galaxismagok is, az installáció néhány eleme a tárlat egyik falán kapott helyet. A kisebb tereket két karakteres munka uralja, míg a nagyteremben a katicabogarakkal borított, természettel egyesülő nőalak, a széthullott Housewife és a karjait magasba emelő győztes tornásznő kezdeményeznek dialógust.
A beszélgetésbe pedig alázattal kapcsolódik be a festőművész, Esse Bánk Ákos, ő a Dark room című óriás képeivel, vagyis egy stúdió észak–déli látványával keretezi be a tér két oldalán a szobrok alkotta jelenetet.