A listán 250 keskeny és 50 széles törzsű repülőgép szállítása szerepel, összesen 38 milliárd dolláros listaáron. Igaz, ebben vannak olyan repülők is, amelyeket a kínai fél már korábban rendelt, ám ezek számáról a Boeing nem nyilatkozott.
Hszi a Boeing Washington állambeli Everettben található gyárában találkozott a cég vezérkarával és alkalmazottaival, s miközben átsétált egy 787-es Dreamlineren, gyümölcsöző jövőbeni együttműködést vázolt fel a Boeing és Kína között. A találkozót megelőzően a Kínai Ipari és Kereskedelmi Bank lízingüzletágának képviselői egy külön üzlet részeként ígéretet tettek harminc 737-800-as gép vásárlására 2,88 milliárd dolláros listaáron. A Boeing egyidejűleg bejelentette, hogy új gyárat épít Kínában, ahol az ugyancsak Washington állambeli Rentonban készült 737-es repülőkön fogják elvégezni a végső simításokat, többek között a festést. A Boeing ugyanakkor megnyugtatta a repülőgép-szerelőket tömörítő szakszervezetet, hogy a kínai gyár megnyitása nem jár elbocsátással Amerikában.
A mostani kínai megrendelés, bár számban nagy, csak kis részt foglal el a Boeing 5710 darabos rendelésállományában. Elemzők arra is felhívják a figyelmet, hogy az új kínai gyár inkább a piaci részesedés megtartását, semmint kiterjesztését szolgálja, azaz a rivális Airbusszal szembeni status quót akarja fenntartani.