A debütálás azért fontos, mert a cég megváltoztathatja a hagyományos tévé-előfizetések és az online videószolgáltatások helyzetét a magyar piacon. Képes lehet kiszolgálni a tévé- és filmnézők igényeit: széles műsorkínálatot nyújt, nincsenek rajta reklámok, 24 órás hozzáférést biztosít, és ráadásul mindezt legálisan. A kínálat bármilyen eszközről elérhető, csak internetre van szükség a használatához.
Az eNET februárban készített kutatásából kiderül, hogy a felnőtt magyar internetezők hol és hogyan szeretnek tévéműsorokat, illetve filmeket nézni. A válaszadók 86 százaléka legalább havi rendszerességgel használja az online videómegosztó portálokat. Előnyük, hogy internet-hozzáféréssel ingyenesen és bármikor lehet rajtuk filmet nézni. A Netflixért viszont fizetni kell.
Az idegennyelv-ismerettel azonban gond lehet. A válaszadók közel fele csak magyar nyelven hajlandó filmet nézni, a másik fele akár feliratosan is. De csupán 2 százalék az, amelynek nem jelent problémát szinkron és felirat nélkül mozizni. A Netflixnek tehát hátrányt jelenthet a magyarok mostani „egynyelvűsége”, ugyanis egyelőre még nincs magyarul szinkronizált vagy feliratozott tartalom a műsorkínálatában. A tévészolgáltatók mellé viszont a Netflix olyan új szereplőként érkezett a hazai piacra, amely nem reklámalapú, inkább a fogyasztói igényeknek próbál megfelelni, a hagyományos tévé-előfizetést ötvözi a videómegosztó oldalak előnyeivel.