A vevő a Pápai Hús márkanevet is megvásárolta, amelynek használatához Pápa önkormányzata is hozzájárult. Az új tulajdonos szeretné újjáéleszteni a márkanevet, és további befektetéseket tervez a húsfeldolgozó cég termelésének felfuttatásához. Frank Liu, az új Pápai Hús Kft. tulajdonosa elmondta: első körben a gyártás teljes újraindításához már régóta esedékes karbantartási és felújítási munkálatok elvégzésére van szükség, majd egy hosszú távú fejlesztési programot is elindítanak. Ennek részeként egy hatékony és eredményes ellátási láncot alakítanak ki a takarmány-előállítástól kezdve a sertéshizlaláson át a kész hústermékek előállításáig.
A termékeket elsősorban a hazai piacon forgalmazzák majd, a hosszú távú célok közt szerepel azonban a kínai, a távol-keleti és az amerikai piac meghódítása is. A hongkongi befektető az értékesítési pályázatban előírtakon felül önként vállalta, hogy a csoport jelenlegi alkalmazottait tovább foglalkoztatja. Ezzel a lehetőséggel 680-an éltek. A dolgozók létszámát azonban rövidesen szeretnék tovább növelni, összhangban a húsfeldolgozóban zajló fejlesztésekkel.