A Lidl pedig azt kéri, hogy a vevők vigyék vissza a lámpákat bármelyik Lidl üzletbe, a termék árát visszafizetik nekik. Egyben jelezték, a lánc által árusított más lámpákra a termékvisszahívás nem vonatkozik.
Az IKEA is arra kéri vásárlóit, hogy aki korábban Hyby, Lock vagy Rinna nevű mennyezeti lámpát vásárolt, vigye vissza bármelyik IKEA áruházba, ahol visszakapja a termék teljes vételárát. A bútor- és lakberendezési vállalatnál ugyanis több olyan balesetről is értesültek, hogy a Lock és a Hyby mennyezeti lámpák leestek a plafonról – derül ki az IKEA közleményéből. Emiatt néhányszor orvosi kezelésre is szükség volt, egy esetben pedig össze kellett varrni a vásárló sebét, akire ráesett a lámpabúra. Ezért a vásárlók biztonsága és a további incidensek elkerülése érdekében visszahívják az adott termékeket, és nyugta nélkül is visszafizetik azok árát.