A Daimler-csoporthoz tartozó Mercedes szeptemberi eladásai 3,1 százalékkal, 33 ezer darabra emelkedtek. Elsősorban az SUV kategóriás modellek tudtak növekedést felmutatni. A Fiat– Chrysler-csoport szeptemberi eladásai 0,9 százalékos visszaesést mutattak, ami felülteljesítést jelent az 5,1 százalékos visszaesést előrevetítő várakozásokhoz képest. Szeptemberben a Volkswagen amerikai eladásai 7,8 százalékkal estek, így már 11 hónapja tart a csökkenő tendencia. A visszaesést változatlanul az okozza, hogy a Volkswagen dízelmodelljeinek értékesítését tavaly év vége felé felfüggesztették. A BMW is publikálta szeptemberi tengerentúli értékesítési adatait. Csoportszinten 5,2 százalékkal, 29 413 darabra csökkent az eladott gépjárművek száma. Az év elejétől nézve pedig 8,8 százalékos a visszaesés csoportszinten.
A januártól július végéig terjedő időszakban a Suzuki globális viszonylatban 1 650 000 gépkocsit értékesített, ami enyhe csökkenést jelent a múlt év azonos időszakához képest. Ez a némely ázsiai piacokon bekövetkezett visszaesésnek tudható be. Az európai piacokon stabil volt az autóértékesítés. Az előző pénzügyi évben eladott járműveik száma elérte a 207 000 darabot, ami éves viszonyításban 6,2 százalékos növekedést jelent. A jelenlegi pénzügyi évben 232 000 darabos értékesítés, éves szinten 12 százalékos növekedés a cél. A legmagasabb számban értékesített modell, egyben a Suzuki-eladások jelentős európai növekedésének motorja a Vitara.