Harminc százalékkal nőtt tavaly a Bónusz Brigádnál vásárolt kedvezményes lehetőségek átlagos kosárértéke, miközben december során több élménylehetőséget kínáló bónuszt értékesítettek, mint nyolcéves működésük óta összesen – közölte lapunkkal a magyar tulajdonú cég. Az ünnep előtti hetekben 74 ezer ajánlat kelt el a portálon, amelyek legtöbbje belföldi utazásra, szabadidős programokra szólt, de nagyon sokan választottak ételre-italra szóló bont is, továbbá a külföldre szóló akciós utak is népszerű ajándékok voltak.
Kaprinay Zoltán, a piacvezető társaság egyik alapítója elmondta: az eddigi legjobb szezonjukhoz képest 2018 decemberében 50 millióval többet költöttek a vásárlók a Bónusz Brigádon. Szavai szerint sokan mennek mostanában együtt minigolfozni, budapesti kilátással wellnessezni, illetve 8D-s moziba – ez a három élményajánlat volt ugyanis legkapósabb az ünnepek előtt, illetve a páros masszázs, a különleges vacsora is többek karácsonyfája alá került.
– A tapasztalataink azt mutatják, hogy manapság élményt adni jobb, mint tárgyat, amelyet ráadásul közösen tud megélni az ajándékozó és az ajándékozott. A legkeresettebb húsz ünnepi bónusz közül csupán egy szólt konkrét termékre, az összes többi élményt kínált – jegyezte meg. Hozzátette: láthatóan többen tudnak kényelmi szolgáltatásokra, kikapcsolódásra költeni, karácsony előtt átlagosan fejenként két bónuszt vásároltak a felhasználók, akik közül minden második ember 2018-ban vette igénybe először a bónuszos lehetőséget.