A 2016. augusztus 1-jén a Magyar Időkben és lapunk online felületén megjelent ,,Eltérően értelmezett autógarancia„ című cikkben alaptalanul állítottuk, hogy a cikkbeli gépjárműre garancia volna, s hogy az eset a garanciaidőn belül történt volna. Semmilyen jótállás e gépjárműre 2016-ban nem volt. Alaptalanul állítottuk, hogy a gyártó elismerte az igény jogosságát. Ilyet sem a gyártó, sem a Renault Hungária Kft. nem tett. Alaptalanul állítottuk, hogy ,,a jármű műszaki leírása úgy szól, a vezérműszíjra garanciát 160 ezer kilométerig vagy hat évig ad a gyártó. Alaptalanul állítottuk, hogy a cég írásban is elismeri, a garancia időtartamának általuk megszabott feltételeinek az autó megfelelne. Tényt hamis színben tüntet fel és megalapozatlan azon állítás, ,,A történet érdekessége, hogy időközben az is kiderült, a hasonló évjáratú és típusú autókat a Renault-gyár korábban vissza is hívta javításra, vezérlési hiba miatt.” A cikkben ,,vissza is hívta„ kifejezés az ilyen beavatkozások legsúlyosabbikára vonatkozhat, de az megalapozatlan, hogy az összes hasonló évjáratú autóra a gyár ilyen kötelező javítást előírt volna. Megalapozatlanul állítottuk, hogy gyári hibás volna az adott gépjármű, ahogy azt is, hogy ,,Erről sem az autó első tulajdonosa, sem olvasónk nem kapott értesítést a gyártótól vagy annak magyarországi képviseletétől, így ezen a járművön nem végezték el a gyári hibából eredő javításokat.” A gyári hiba a cikkben írt esetben nem igazolt, s még csak nem is feltételezhető, motort érintő beavatkozásról utasítás nem volt és nincs érvényben a mai napig.
A cikk emailben történő elküldéséhez kattintson ide, vagy másolja le és küldje el ezt a linket: https://www.magyaridok.hu/gazdasag/pontositas-2-956146/
2016. augusztus 29. hétfő 14:35