A kabinet döntött Magyarország turisztikai országmárkájának építéséről, ezért a Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. rövid távú, intenzív marketingkampányt indít, összhangban a kormányzati turizmus- és gazdaságfejlesztési marketingtevékenységgel.
A Magyar Közlöny legfrissebb számában közzétett kormányhatározat szükségesnek nevezi az országmárka építését Magyarország marketingjének megújítása, vonzerejének növelése és az országos turisztikai szolgáltatások átstrukturálása érdekében. Mint írják, a kabinet egyetért a szándékokkal, illetve támogatja a hazánkat bemutató és népszerűsítő, kiterjedt nemzetközi marketingkampány lefolytatását. Az országmarketinget a Budapestet népszerűsítő nemzetközi kampány költségvetési forrásaiból fedezik, amelyre az idén 3,81 milliárd forintot biztosított a főváros marketingkampányáról szóló tavalyi kormányhatározat.