A Nemzetközi Franchise Szövetség (International Franchise Association) szervezésében rendezik meg a 2019-es fiatal, innovatív franchise-cégvezetők és -vállalkozók éves kongresszusát. A PalacsintaHáz vezetősége februárban Las Vegasban mutathatja be a Creppy márkát és egyedi palacsintás franchise-modelljét. A találkozón a legnagyobb franchise-márkákkal és képviselőikkel is találkozhatnak, többek között a McDonald’s, a SubWay, a KFC és a Pizza Hut is bejelentkezett a rendezvényre. A cégvezetők mellett a világ minden részéről várják a legnagyobb befektetőket is.
– Néhány hónappal ezelőtt a Magyar Franchise Szövetség javaslatára felfigyeltünk egy nemzetközi lehetőségre, miszerint keresik a 2019 NextGen jövőszemléletű, innovatív franchise-üzletét.
Az International Franchise Associationnek kellett benyújtani a pályázatot, amely egy komoly dokumentációt, valamint médiaanyagokat is tartalmazott a Creppy Franchise üzleti rendszer bemutatását illetően – tette hozzá Oszlánczi Réka. A Creppy nemzetközi sikerében meghatározó szerepet játszik a kreatív koncepció, a rendszerszemléletű gondolkodásmód, a kitartás, a szorgalom, és természetesen a sikerorientált cégvezetői kompetenciák is hozzájárulnak a céltudatos építkezéshez.
A rendkívüli eredményt a Magyar Franchise Szövetség is örömmel kommentálta. – Idén a Creppy PalacsintaHázat is üzemeltető Creppy Franchise szisztémáját is beválasztották a húsz díjazott franchise-koncepció közé. A Creppy koncepció fő csapásvonala a palacsintára épülő ételkülönlegességek magas szintű prezentálása. A magyar márka a gasztronómiai trend új hullámának azon tematikus vonalára épül, ahol a palacsinta kapja a fő szerepet – nyilatkozta Mandel Katalin, a Magyar Franchise Szövetség főtitkára.
A NextGen in franchising kezdeményezés célja, hogy évről évre a világ húsz legígéretesebb induló franchise-hálózatának átfogó képzést, támogatást biztosítsanak, ezzel is segítve őket a dinamikus növekedésben. Lehet, hogy a jövőben nemcsak hazánkat, de a régiót is ellepik majd a Creppy éttermei, de ez már a jövő zenéje.