A magyar pavilon kreatív koncepcióját kidolgozó társaság szerint a sikeres megjelenés befektetőket hozhat a tudás- és technológiaigényes iparágakba, segítheti a magyar cégek nemzetközi terjeszkedését és erősítheti a magyar–német gazdasági kapcsolatokat. A magyar kiállítókat állami cégek intézmények és civil szervezetek, magyar és külföldi tulajdonú vállalatok összefogása segíti, a különleges magyar megjelenést a Digitális jólét program koordinálja, a kiállítótér koncepcióját a riói olimpián felállított Magyar Ház alkotói dolgozták ki – írta a DT.
A 400 négyzetméteres magyar pavilon – nevének megfelelően („Hungary – Home for Innovation”) – a jövő mindennapjainak magyar fejlesztéseit egy elképzelt otthon tereiben mutatja be, ahol a látogatók működés közben próbálhatják ki azokat. A DT tájékoztatása szerint Magyarország a jövőben szeretne a CeBIT partnerországa lenni, ezáltal témát adni, valamint részt venni a rendezvény előkészületeiben.
A CeBIT idei kiállítását március 20–24. között rendezik Hannoverben. Az 1970-ben alapított nemzetközi digitális expón tavaly több mint 300 ezren vettek részt. A rendezvény idei partnerországa Japán, kiemelt témája az önvezető autózás lesz.