A kampányt, amelyet a Gödöllő Coop Zrt. 6 legnagyobb áruházában rendeznek meg, az MT és a Vágóállat és Hús Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (VHT) közösen szervezte.
A „Kiváló Minőségű Sertéshús” védjeggyel ellátott sertéshúsok és sertéshús készítmények megbízható, felelős magyar gazdaságból származnak, előállításukat rendszeres, szigorú és folyamatos ellenőrzés kísérte, útjuk az élőállattól a vásárlásig nyomon követhető – ismerteti a közlemény.
Emlékeztetnek arra, hogy a Földművelésügyi Minisztérium által létrehozott KMS-védjegyet a minisztérium megbízásából a VHT ítéli oda a szigorú követelményeket teljesítő magyar vállalatoknak és gazdaságoknak. A minősítő védjegyet azért hozták létre, hogy a tisztességes versenyfeltételek fenntartása mellett bővítse a magyarországi piacot, és növelje az országban előállított sertéshústermékek arányát.