Kizárólag elektromos hajtással rendelkező, alacsonypadlós midi autóbuszok beszerzésére, üzembe helyezésére, valamint az autóbuszokhoz szükséges töltőoszlopok szállítására és üzembe helyezésére írt ki nyílt közbeszerzési eljárást a Kapos Holding és a Kaposvári Közlekedési Zrt. Adásvételi szerződés keretében, európai uniós forrásból két elektromos midi autóbuszt és autóbuszonként egy éjszakai töltőoszlopot, valamint egy gyorstöltőoszlopot kívánnak vásárolni. A leendő szállító feladata a dinamikus utastájékoztató rendszer és jegyérvényesítő rendszer beszerzése, beépítése és a meglévő rendszerekhez való integrálása.
A kiíró kikötötte, hogy a jármű korszerű, egyszintes, minden utasajtónál lépcső nélküli kialakítású, kéttengelyes midi, tipikusan városi körülmények között használható, kerekesszékkel közlekedő utasok fel- és leszállására is alkalmas, közforgalmú személyszállító autóbusz konstrukciójú legyen. Továbbá az autóbuszokat utastéri és vezetőtéri légkondicionáló berendezéssel kell felszerelni.
A kiírás tartalmazza az alapvető méreteket és geometriai jellemzőket, az utasszámot, vagy például a mozgáskorlátozottak számára kialakított helyek számát. Ha ezeket összevetjük a Budapesti Közlekedési Vállalat (BKV) által jelenleg a Várnegyedben használt elektromos hajtású midi autóbuszainak megfelelő adataival, akkor megállapítható, hogy az Evopro által fejlesztett és gyártott Modulo megfelel a kiírásoknak.
Az elektromos Modulo Medio az Evopro cégcsoporthoz tartozó MABI-BUS Kft. elektromos meghajtású és moduláris felépítésű autóbusza. A busz az első magyar fejlesztésű és magyar gyártmányú elektromos autóbusz. 2016 tavaszán 20, a BKV tulajdonában álló Modulo Medio Electric tesztelését kezdték meg Budapesten, majd a járművek forgalomba álltak. A Modulo buszcsalád felépítése moduláris, azaz egymáshoz illeszthető, variálható szelvényekből áll. Így egy gyártástechnológiával több busztípust is gyorsan le tud gyártani a vállalat, illetve az elkészült modellek elemei a későbbiekben cserélhetőek. A busz karosszériája kompozit műanyagokból készül. Az önhordó kompozitbusz ugyan drágább a fémvázas társainál, de ezt később a minimális karbantartási költségeken, a kisebb súlyból adódó alacsonyabb fogyasztáson, a több szállítható utason be lehet hozni. A bemutatott modellben 80 kW-os névleges teljesítményű elektromos hajtás található 160 kW csúcsteljesítménnyel. A felhasznált anyagokat tekintve jelenleg 57 százalékos a hazai beszállítói részarány: a futóműveket például a Rába szállítja.