A szakember hangsúlyozta: a társaság a logisztikai munka elvégzéséhez, a csomagkézbesítéshez költséghatékony és környezetkímélő megoldásokat keres.
A tesztelés időszakában a elektromos gépjárműveket a Citroën, a Nissan, a Volkswagen, a Kia, valamint a Renault bocsátotta a cég rendelkezésére, a motorkerékpárokat pedig a Govecs adta tesztelésre. Az autókat az első hónapokban Budapesten, később pedig vidéken használják csomagkézbesítési feladatokra, a motorokat futárpostai szolgáltatásban tesztelik – mondta.
A hagyományos meghajtású járműveknél 100 kilométerre vetítve az üzemanyagköltség 3500 forint, elektromos autóknál 1000 forint alatt lehet. A vezérigazgató szerint az elektromos járműveket a sűrűbben lakott településeken lehetne célszerűen használni, ezeken a helyeken kisebbek a megteendő távolságok, sok a megállás. Hosszú távon több száz elektromos jármű kerülhet a posta flottájába.