Több mint 37,8 millió alkalommal fizettek a parkolásért az autósok a nemzeti mobilfizetési rendszeren belül a társaság kétéves működése alatt. Ezen felül a cég közleménye szerint 2,4 millió autópálya e-matricát vagy HU-GO jegyet vásároltak a gépjármű-tulajdonosok. A rendszer naponta csaknem kilencvenezer tranzakciót valósít meg 18 viszonteladó partneren keresztül, a 76 parkolási üzemeltetőnél. Az Európában egyedülállóan országos lefedettségű rendszerhez 248 parkolózóna tartozik. A 2014. július 1-jén indított rendszer egyik célja az volt, hogy valós piaci verseny alakuljon ki a közterületi mobilparkolásban. A fejlesztéssel el akarták érni azt is, hogy középtávon a parkolás kényelmi díjai mérséklődjenek és egyúttal a szolgáltatási portfólió tovább bővüljön, ezzel is erősítve Magyarországon a készpénzkímélő mobilfizetés fejlődését.
A társaság úgy látja, hogy célt ért a vállalkozás: kinyílt a parkolási piac. Azon viszonteladóknak és önkormányzatoknak is elérhetővé vált az egységes rendszer, amelyeknél üzleti alapon korábban nem volt kifizetődő a mobilparkolási szolgáltatás bevezetése.
Innovatív, technológiával foglalkozó állami vállalatként működünk. Ezt mi sem tükrözi jobban, hogy ma már rengeteg olyan problémával keresik meg a társaságot, ahol új megoldásokat kell kidolgoznunk, s már nem is feltétlenül csak a mobilfizetéshez kapcsolódóan – mondta Veres Mihály, a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. vezérigazgatója.
A társaság következő nagy feladatának azt tartja, hogy a felhasználók széles körében ismertesse és elterjessze az elektronikus közösségi közlekedési jegyet. Ennek a fejlesztésnek idővel a mobiltelefonokba is be kell költöznie. A tervek között szerepel a nemzeti egységes fizetési rendszer kidolgozása is. Ennek létjogosultságát a kormányzat által megkezdett digitális átállás és a kapcsolódó szolgáltatások folyamatban lévő kialakítása indokolja. Ide tartozik többek között az e-közigazgatás vagy a közösségi közlekedés digitális tájékoztatási rendszere is.