A legnagyobb növekedés Európában tapasztalható: mára az európai lakosság 75 százalékának van internet-hozzáférése. Sőt, az európaiak annyira együtt élnek a világhálóval, hogy személyenként egynél több mobil-előfizetésük van, és a különböző eszközökkel átlagosan havi 1900 percet töltenek online.
A felmérés szerint az interneten a legtöbb időt vásárlásra fordítják az emberek; hazánkban csaknem 17 százalékos az e-kereskedelmi forgalom növekedése, ami jóval felette van az európai átlagnak. Az internetes kiskereskedelmi forgalom aránya a teljes ágazat 4,1 százalékát tette ki. A legtöbb árucikket a számítástechnika, a szórakoztató elektronika, a lakásdekoráció, a játék és a divat területén keresik a webes vásárlók.
Pénteken a Központi Statisztikai Hivatal azt jelentette, 2016 negyedik negyedévében a mobiltelefon-előfizetések száma idehaza megközelítette a 11,8 milliót, ezen belül a havidíjas előfizetések aránya tovább növekedett. A telefonbeszélgetésre fordított idő több mint négyötödét mobiltelefonról kezdeményezték. Tovább növekedett az internet-előfizetések száma is: év végén több, mint 8,8 milliót jegyeztek, míg a televíziószolgáltatás előfizetéseinek száma meghaladta a 3,6 milliót.