Habár év végén dübörög a forgalom a belföldi szállás- és vendéglátóhelyeken, nincs panasza a piaci szereplőknek a látogatottságra, a Magyar Turisztikai Ügynökség ismét országos kommunikációs kampányt hirdetett a téli turizmus népszerűsítésére.
A magyarországi szálláshelyek, vendéglátóegységek, fürdők, egyéb turisztikai szolgáltatók, attrakciók (múzeumok, nemzeti parkok, túraszervezők) 2019. január 11-ig jelentkezhetnek az akcióra, amelynek keretében a desztinációalapú célzott marketing január 15. és február 28. között zajlik.
A kampány célja, hogy bemutassa: Magyarország egy négy évszakos úti cél, így a téli szezonban is számos rejtett kincset és élményt tartogat az utazók számára. Bemutatják egy-egy terület rejtett kincseit, felhívják a figyelmet az ebben az időszakban látható és látogatható turisztikai attrakciókra, kikapcsolódási lehetőségekre, emellett inspirációt nyújtanak az ország felfedezésére.
A kedvezményes ajánlatokat, egyedileg kialakított téli szolgáltatáscsomagokat „Helló tél!” néven reklámozzák majd az ügynökég csatornáin keresztül, és például a weboldalán összegyűjti és kereshető formában, átfogó, országos kampányában kiemelten népszerűsíti azokat.
Az ügynökség korábbi szezonális kampányai is célt értek: idén minden korábbinál erősebb forgalmat produkált a belföldi turizmus, a lakosság megnövekedett jövedelmi viszonyai miatt ugyanis a korábbiaknál jóval többen engedhetik meg maguknak az évekig luxusszámba menő utazást.