2017. május 28. vasárnap 15:32
A kormány célja az, hogy sok más ágazat mellett a média is gyermekbarát legyen, s ebben a közmédiának is fontos szerep jut.
2017. március 23. csütörtök 23:09
Több más amerikai óriáscég után a Johnson & Johnson egészségügyi és kozmetikai vállalat is felfüggeszti reklámjai megjelentetését a Google tulajdonában lévő YouTube videomegosztón, mert ez utóbbin gyűlöletkeltő és sértő videókat is közzétesznek – jelentették be csütörtökön.
2017. január 4. szerda 15:12
Az egy televízióra jutó új reklámfilmek száma 91-ről 78-ra csökkent 2016 első felében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) adatai szerint, a legtöbb új reklámot márciusban mutatták be, túlnyomó többségük továbbra is a nőket célozza meg. A hatóság iparági elemzéséből kiderült, hogy a hirdetések túlnyomó többsége továbbra is a nőket szólította meg, 78,2 százalékos arányban.
2016. január 25. hétfő 16:02
Nem igaz, hogy a magyarok korlátlanul rávehetőek mindenre, csak elég erőszakosan kell velük bánni.