2022. augusztus 14., vasárnap, Marcell napja

Címke: reklámok

5 cikk 1/1 oldal

Egyre több óriáscég bojkottálja a YouTube-ot

Több más amerikai óriáscég után a Johnson & Johnson egészségügyi és kozmetikai vállalat is felfüggeszti reklámjai megjelentetését a Google tulajdonában lévő YouTube videomegosztón, mert ez utóbbin gyűlöletkeltő és sértő videókat is közzétesznek – jelentették be csütörtökön.

Továbbra is a nőket célozzák a hirdetők

Az egy televízióra jutó új reklámfilmek száma 91-ről 78-ra csökkent 2016 első felében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) adatai szerint, a legtöbb új reklámot márciusban mutatták be, túlnyomó többségük továbbra is a nőket célozza meg. A hatóság iparági elemzéséből kiderült, hogy a hirdetések túlnyomó többsége továbbra is a nőket szólította meg, 78,2 százalékos arányban.

A reklám ereje?

Nem igaz, hogy a magyarok korlátlanul rávehetőek mindenre, csak elég erőszakosan kell velük bánni.
5 cikk 1/1 oldal
Vissza az oldal tetejére

Oldalainkon sütiket használunk a jobb működés érdekében. Adatvédelmi nyilatkozatunkból tájékozódhat az Ön adatainak védelméről. Adatvédelmi nyilatkozatunkat itt olvashatja el.