2024. április 19., péntek, Emma napja

Címke: reklám

24 cikk 2/3 oldal

A közösségi médiában megjelent reklámokat is vizsgálja a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a közösségi médián megjelenő kommunikációs tartalmakat is vizsgálni fogja, mivel a fogyasztó sokszor nem tudja eldönteni az itt megjelenő tartalomról, hogy az fizetett reklám, vagy csak például egy közéleti szereplő megosztása egy termékről, illetve szolgáltatásról – mondta Juhász Miklós az M1 aktuális csatornán. A GVH elnöke hozzátette, versenyjogi szempontból is tisztázni kell a helyzetet.

Bumerángkölyök

Harminc felé egyre gyakoribb a sürgetés: „Mikor kezded már élni a saját életedet?” Az önálló élet kezdete mindinkább kitolódik, mert mi volna kényelmesebb, mint a mamahotel?

Tarolnak a kocsmák is

A magyar válogatott szereplése rég nem látott eufóriát váltott ki a hazai szurkolókból, amely a vendéglátóiparra is jótékony hatással van.

Félmilliárdból népszerűsítik az elektronikus jegyeket

Két éven át ötszázötvenmillió forintért vásároltat hirdetési felületeket a médiumokban a fővárosi közlekedési vállalat, hogy megismertesse az utasokkal az elektronikus jegyrendszer használatát.

A tavaly vizsgált reklámok 13 százaléka volt jogsértő

A reklámtevékenység tavalyi átfogó ellenőrzése során a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) 2039 reklámot vizsgált meg, ezek 13 százalékánál, 269 esetben állapítottak meg jogsértést – közölte az NFH kedden az MTI-vel.
24 cikk 2/3 oldal
Vissza az oldal tetejére

Oldalainkon sütiket használunk a jobb működés érdekében. Adatvédelmi nyilatkozatunkból tájékozódhat az Ön adatainak védelméről. Adatvédelmi nyilatkozatunkat itt olvashatja el.