2016. augusztus 31. szerda 21:12
A kelet-közép-európai régió ötszáz legnagyobb vállalata tavaly 593 milliárd euró bevételt ért el, ami 4,2 százalékkal nőtt éves összevetésben – derül ki a Coface nemzetközi hitelbiztosító legfrissebb elemzéséből. Magyarország a listán szereplő vállalatok száma (69) alapján a harmadik Lengyelország és Csehország mögött, de a magyar cégek számoltak be átlagosan a legmagasabb (13,8 százalékos) növekedésről a régióban.
2016. július 21. csütörtök 09:25
A nemzetközi jogász szerint azt kellene elérni, hogy egy olyan ember kerüljön be a tárgyaló delegációba, aki a V4-es államokból érkezik.
2016. május 11. szerda 11:45
Egyre nagyobb mezőgazdasági terültek kerülnek külföldi kézbe régiónk azon uniós országaiban, ahol nincs érvényben semmilyen jogszabályi korlátozás.
2016. április 22. péntek 13:19
Valósággal tolongnak a befektetők a magyar állampapírokért, a hozamok újabb és újabb rekordot döntenek.
2016. április 6. szerda 12:50
A régió egyetlen stabil állama stratégiai szempontból komoly jelentőséggel bír a nagyhatalmak számára. Nemrég Kína is megvetette lábát Dzsibutiban.
2016. március 26. szombat 14:37
Ünnepélyes keretek között nyílt meg a 170. balatoni hajózási szezon szombaton, a megnyitó részeként Siófokon átadták a város nevét viselő felújított katamaránt.
2016. március 6. vasárnap 07:07
Lehetőségeinkhez mérten fontos, hogy visszaforgassuk anyagi, szellemi, vagy akár kapcsolati tőkénket a társadalomba – vallja Csiba Péter, az MVM Magyar Villamos Művek Zrt. vezérigazgatója.
2016. január 29. péntek 20:30
A különválás ellenére csak a következő EU-s költségvetési ciklusban lehet realitása annak, hogy Pest megye komoly, akár százmilliárdos forrásokhoz jusson.
2015. november 9. hétfő 11:24
Kevés gazdasági hasznot hoz a Hagyományok – Ízek – Régiók (HÍR) védjegy használata a termelőknek – derült ki az ötven védjegyhasználó részvételével készült idei felmérésből.
2015. október 19. hétfő 18:12
Október 24-én lesz a nemzetközi premierje a milánói világkiállításon az egységes címkével ellátott, olaszrizlingből készült BalatonBornak, amely a magyar régiós márkaépítés első példája lehet – mondta Kardos Gábor, a bormárkát létrehozó Balatoni Kör elnöke az MTI-nek.