2018. október 17. szerda 09:56
Az új országmárka komoly versenyelőnyt jelent Magyarországnak, amelyet a Turizmus Summit 2018 konferencián mutattak be – mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója az M1 aktuális csatornán szerdán.
2018. október 17. szerda 05:45
Egy jó országmárka a mai globalizált versenyben képes megtestesíteni és megfelelően pozicionálni a magyar élménykínálatot, a csodálatos kulturális örökségünket, a magyar vendégszeretetet.
2018. június 28. csütörtök 12:57
A széles körű társadalmi egyeztetés után a szakmai zsűri őszig kiválasztja Magyarország következő években használatos, egységes turisztikai logóját és a hozzá kapcsolódó szlogent.
2017. október 13. péntek 15:00
2017. június 14. szerda 19:02
A bormarketingen belül a legnagyobb feladat egy egységes, magyar márkastílus létrehozása, amely a külföldi és a belföldi piacon egyaránt megállja a helyét.