2018. december 14. péntek 20:07
2018. november 27. kedd 15:24
Ha a vásárlónak a minőségi panasz kapcsán nem sikerül közvetlenül az eladóval megegyeznie, igényelheti az internetes értékesítő oldal segítségét.
2018. március 18. vasárnap 06:45
Az elérhető fizetési megoldásokat kihasználó kereskedők száma még mindig kevés, pedig egy online fizetési rendszer bevezetése már nem jelent nagy költséget a cégeknek
2017. november 27. hétfő 15:18
A Fogyasztóvédelmi Egyesület figyelmeztet: néhány esetben nem élhetnek a fogyasztók az internetes vásárlásoknál szabályozott 14 napos, indokolás nélküli elállási jogukkal.
2017. november 23. csütörtök 13:44
2017. szeptember 21. csütörtök 20:28
Év eleje óta egyre több panasz érkezik a Budapesti Békéltető Testülethez az interneten vásárolt műszaki cikkekre (okostelefon, iPad, televízió) amelyek tartós fogyasztási cikknek minősülnek, ha a vételáruk meghaladja a 10 ezer forintot, mégis nem sokkal az átvétel után elromlanak, és a kötelező egyéves jótállás ellenére a cégek elutasítják a fogyasztókat, amikor ingyenes javítást vagy cserét szeretnének – közölte a Budapesti Békéltető Testület csütörtökön az MTI-vel.
2017. augusztus 8. kedd 12:46
Gyakran nem a kereskedő székhelyéről, hanem más országban lévő raktárából érkezik a küldemény – jegyzi meg a NAV.