2019. július 21., vasárnap, Dániel, Daniella napja

Címke: Nielsen piackutató

3 cikk 1/1 oldal

A magyar nők évi másfél milliárd forintot költenek szőrtelenítésre

Júliusban tetőzik a szőrtelenítő termékek és női borotvák eladása, amelyre tavaly június és idén május között több mint másfél milliárd forintot költöttek el a magyar nők, jellemzően drogériákban – közölte a Nielsen piackutató szerdán az MTI-vel.

Nielsen: nőtt a fogyókúrás készítmények forgalma

Csaknem másfél milliárd forintot költöttek fogyókúrás készítményekre Magyarországon 2017. március és 2018. február között, mintegy 2 százalékkal többet az előző év azonos időszakához képest - közölte a Nielsen piackutató szerdán az MTI-vel.
3 cikk 1/1 oldal
Vissza az oldal tetejére

Oldalainkon sütiket használunk a jobb működés érdekében. Adatvédelmi nyilatkozatunkból tájékozódhat az Ön adatainak védelméről. Adatvédelmi nyilatkozatunkat itt olvashatja el.