2018. november 29. csütörtök 13:54
Egyre többet költenek a magyarok élelmiszerekre és egyéb fogyasztási cikkekre, a kiskereskedelem konjunktúrája azonban jövőre lelassul, sőt recesszió is jöhet a piacon.
2016. december 5. hétfő 13:42
2016. november 17. csütörtök 21:32
A magyar vásárlók kifejezetten „akcióvadászok”, még ha megengedhetik maguknak, akkor is inkább akciós termékeket vesznek; 72 százalékuk már hallott a Black Friday-ről, a fekete péntekről, és egyre többen élnek is a karácsonyi bevásárlási szezon kezdetén kínált akciókkal – derül ki a Millward Brown piackutató idei reprezentatív felméréseiből. A Media Markt és az NRC Marketingkutató felmérése szerint az idén a tavalyinál többen tervezik az akciós vásárlást, átlagosan 27 ezer forintot szánnak erre.
2016. augusztus 22. hétfő 16:29
A fogyasztóvédelmi hatóság arra hívta fel a figyelmet, hogy a ceruzára, tolltartóra, radírra is jár a szavatosság, és ne dőljünk be az alacsony áraknak.
2016. augusztus 10. szerda 17:14
2016. június 5. vasárnap 12:11
Nyerésre állnak a műszakicikk-kereskedők: a közelgő labdarúgó-Európa-bajnokság miatt ugyanis az idén látványosan felfutott a televízióértékesítés hazánkban.