2024. március 29., péntek, Auguszta napja

Címke: fogyasztói szokások

2 cikk 1/1 oldal

Felmérés: az ügyfélélmény befolyásolja a fogyasztói döntést

A KPMG tanácsadó cég felmérése szerint a fogyasztói döntéseket apróságok is befolyásolják, ezek között fontos tényező az ügyfélélmény, ennek figyelembevételével a hazai kereskedők gyors és célzott fellépéssel jelentős versenyelőnyre tehetnek szert a vásárlókért folytatott küzdelemben.

A szokásokat vizsgálják, nem adatokat gyűjtenek

Big Data szempontból az adatvédelmi szabályok sok esetben kevésbé fontosak, ebből adódóan a Kürt kiberbiztonsági cég véleménye szerint az adatvédelem Európában túlszabályozott terület.
2 cikk 1/1 oldal
Vissza az oldal tetejére

Oldalainkon sütiket használunk a jobb működés érdekében. Adatvédelmi nyilatkozatunkból tájékozódhat az Ön adatainak védelméről. Adatvédelmi nyilatkozatunkat itt olvashatja el.