2017. december 27. szerda 08:38
Nem kötelezi jogszabály a kereskedőket a hibátlan termékek cseréjére vagy vételárának visszatérítésére, de az üzletek többsége bizonyos feltételekkel önként visszaveszi a nem megfelelő ajándékokat – derül ki abból a kutatásból, amit 50 hazai üzletláncnál végzett a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete (FOME) megbízásából a CP Contact.
2017. július 24. hétfő 16:03
Tájékozottabbak lettek a fogyasztók a második negyedévben, ugyanis az előzőben mért 6,3 százalékról az áprilisi-júniusi időszakban 6,7 százalékra nőtt azoknak a válaszadóknak a száma, akik arról nyilatkoztak, hogy ismerik az élelmiszerek és az egyes termékek, például cipők szavatossági idejét – derül ki a CP Contact fogyasztóvédelmi tájékozottságot és attitűdöt felmérő kutatásából.
2017. május 8. hétfő 18:04
Javult a magyar fogyasztói tudatosság, az év első három hónapjában már a vásárlók 15 százaléka élt panasszal valamilyen termék vagy szolgáltatás miatt, szemben a 2016 utolsó negyedévében mért 14 százalékkal – derül ki a CP Contact fogyasztóvédelmi tájékozottságot és attitűdöt felmérő kutatásából.
2017. március 6. hétfő 15:04
Az utazási szerződést szabályozó kormányrendelet elavult, a mai fogyasztói szokásoktól távol áll.