Vásott, minden hájjal megkent reklámguruk egybehangzóan állítják, hogy egy újonnan piacra kerülő termék, egy új brand számára a legfontosabb, hogy minél többet beszéljenek róla, minél többször forogjon a neve a médiában.
Nos, ez a helyzet az új magyar sportruházati márkával a 2Rule-lal is.
Ördögtől való, silány, használhatatlan, selejt jelzőket aggattak rá a ballib médiában, pusztán azért, mert Mészáros Lőrinc neve jelent meg befektetőként a márka kapcsán.
Kővári Ágnes a ruházati terméket jegyző cég vezérigazgatója adott egy remek interjút a Magyar Időknek, amelyben megcáfolt minden hazugságot és félremagyarázott információt a céggel és a márkával kapcsolatban.
Hogy mi válthatta ki ezt a példátlan gyűlöletcunamit egy olyan projekttel szemben, amelynek inkább örülnie kellene mindenkinek, csak találgatni tudunk.
Nem elképzelhetetlen, hogy a nagyszerű névválasztás kínálta szójáték (2Rule – Turul) verte ki a biztosítékot a ballibeknél.
De ismét bakot lőttek.
Mert a negatív reklám is reklám, így a nagy médiaviharban azok is megismerhetik az új magyar sportmárkát, akik egyébként nem találkoztak volna vele.
Ezáltal pedig könnyen valóra válhat a ballib gyűlölködők legszörnyűbb rémálma: a 2Rule (Turul), a mi márkánk, soha nem látott magasságokba repülhet.