Nem egyszerű, de tegyük félre előítéletünket azzal a visszás helyzettel kapcsolatban, hogy az egyik legkomolyabb forgalommal, milliárdos bevétellel rendelkező oldal indult neki kis emberek fillérjeinek begyűjtésébe, és vizsgáljuk meg a tarhálás (rész)eredményét!
Az origót helyezzük minden politikai tarhálók simlis történelmi ősatyjához, Juhász Péterhez, aki egy hét alatt több mint 100 millió forintot dumált ki a hiszékeny emberekből.
A dúsgazdag, Simicskát látott, mégis iszonyatosan független és hihetetlenül kreatív csapattal, vezető piaci pozícióval rendelkező Index pedig komoly szakmai előkészülettel, a lehető legbrutálisabb online kampánnyal, teljes szerkesztőséggel, 93 munkatárssal, címlapi cikkekkel, külön létrehozott oldalakkal, bejegyzett új domain névvel, milliós olvasótáborral, félmilliós facebook követővel, több tízezres instagram és twitter csatornával, állandó bannerrel facebookon és interaktív tarháló hirdetéssel a címlapon, reklámszpottal… ugyanennyi idő alatt mintegy 50 milliót.
Úgy tűnik, a kampány előtt nem ártott volna beszélni Juhász Péterrel, hisz, bár a politika általuk előnyben részesített bűzös mocsarában egymás szintjét múlják alul, a tarhálás mégiscsak az ő műfaja.
Az Index meg bizonyára még anyagilag is jobban járhatott volna, ha valamelyik multinak eladja azokat a felületeket, amelyeket ebbe a szánalmas látszatfüggetlenségi projektben használ(t).
A tarháló akció pedig egyben ékes bizonyítéka annak, hogy az Index teljes csapata és marketing gépezete éppen csak az áprilisban hatalmasat bukfencező fütyülős Juhász köldökéig ér, ami sokak szerint nem túl vonzó hely.
Látták már, hogy melyik oldalt hozza be a tarha.hu?