Minden korábbinál többen, 565 ezren látogattak ki az idei Sziget Fesztiválra, amely három alkalommal is telt házas volt. A Sziget főszervezője, Kádár Tamás tájékoztatása szerint hároméves növekedési stratégiát dolgoztak ki, amelynek első lépéseként idén a nagyszínpad sztárfellépőire csaknem egymilliárd forinttal többet költöttek, mint tavaly, jövőre pedig további félmilliárddal emelik ezt az összeget.
A Green Planet akció is jól vizsgázott, környezetvédelmi szempontból ez volt minden idők legsikeresebb Sziget Fesztiválja. A szervezők megduplázták az újrahasznosítható hulladék mennyiségét, és mintegy félmillió szívószállal kevesebb fogyott, mint tavaly. A repohár, vagyis a betétdíjas, visszaváltható söröspohár rendszere bevált, ezúttal gyakorlatilag nem volt pohárhulladék a Szigeten.
A programsorozat kezdetétől számított kilencmilliomodik látogató is megérkezett: ő egy svájci diáklány, aki elmondta, hogy nagyon sok jót hallott már a Szigetről. A szervezők már a jövő évi programot tervezik. Az első 2019-es sztárfellépő neve akár egy hónap múlva ismert lehet.