A 30-as években az eredeti Gerlékből összesen tíz darab készült, de ezek egyike sem maradt fenn. A tervező, Bánhidi Antal megőrzött tervei alapján 1991-ben újra megépítették a gépet, de több módosítással. Az újraépített Gerlét később kivonták a forgalomból, és a közlekedési múzeum repüléstörténeti kiállításában kapott helyet.
A magyar repüléstörténet gépeit felújító, illetve újraépítő Goldtimer Alapítvány 2012-ben határozta el, hogy a múzeumban lévő Gerlét felújítja és átépíti úgy, ahogy az 1930-as években gyártották. Annyi módosítás történt, hogy az új verzióba már nem csillag-, hanem anyagi okok miatt soros motor került. A Goldtimer Alapítvány három év és 3000 munkaóra után készült el a felújítással, a gép most festésében, szerkezetében és repülési jellemzőiben is megfelel az eredetinek. A budaörsi bázisú alapítvány számos ritkasággal, például a világon egyedül repülőképes Li–2-es kétmotoros utasszállítóval büszkélkedhet, amely a hazai és külföldi repülőnapok sztárja, és a mai napig alkalmas utasrepültetésre.