A lap úgy tudja, hogy a mostani építmény helyét a Délivel határos Vérmező park „folytatása” foglalhatja el. A vasúti síneket felszedik, a terület azon részén P+R parkolót létesítenének. Ez szerintük azért lehetne praktikus, mert a Délit most több villamos- és buszjárat is érinti, és a 2-es metró végállomása is itt van. Ezért a Budára érkező autósok, letéve kocsijukat, tömegközlekedéssel érhetnék el innen a belvárost.
A lap úgy tudja, hogy a jelenlegi fejpályaudvar szerepét a kelenföldi veszi majd át, hiszen a feladatot abban a néhány hónapban is kitűnően ellátta, amikor a Déli pályaudvart egy falomlás miatt ideiglenesen le kellett zárni. Emlékeztetnek: az utóbbi években Kelenföld szerepe egyértelműen megnőtt, többek között azért, mert a „7-es” buszok Etele téri végállomása mellett a 4-es metrónak is itt van az utolsó megállója. Mindezek mellett az agglomerációba induló Volán-járatok végállomása is itt található. Az is Kelenföld mellett szól, hogy a pályaudvar környékén parkolókat építettek, a vasúti csomópont épületét is korszerűsíthetik, és további területrendezés is szerepel a tervekben.