A míves és strapabíró bútorairól híres IKEA nagyot húzott. No, nem valami új lapra szerelhető masszázsfotelt dobtak piacra, hanem katalógusukban kampányolnak a migránsok mellett Európa szerte, persze nálunk ez épp egybeesik a kvótanépszavazás kampányával. Amiről azért biztos értesültek Stockholmban is. Jövő évi összeállításában arról ír a bútorcég hogy, milyen fontos a menekülteknek az otthon, hiszen a szülőhazájuktól távol élve sokáig menekültszállásokon kell élniük a családoknak. Az még nem világos, hogy a humánus szöveggel talán az imaszőnyeg piacára akarnak betörni, vagy húsgolyójukra látnak potenciális vásárlókat a migránsokban.
A svéd vállalatban legyűrhetetlen volt a tettvágy az emberiség megmentésére, úgyhogy azt is vállalták, hogy Magyarországon belerongyolnak a politikai kampányba. Egy multinacionális nagyvállalat üzleti alapon nem érthet egyet egy jobboldali kormány antimigrációs terveivel, a kormányzati irodabútor tenderben meg amúgy sem érdekeltek, úgyhogy hajrá multikulti!
Élhetünk a feltételezéssel, hogy nem ők az utolsók, akik szívszorító mondatokkal, képekkel próbálják majd jobb belátásra bírni az idegengyűlölő magyart. Mert nemcsak Soros Györgynek vannak érdekei a migrációban, hanem a nagyvállalatoknak is. Az IKEA nyilván olcsó betanított munkaerőre pályázik, azért adományoz, segít, kampányol. Megható, amit vallanak, de ők üzleti alapon emberbarátok.